1. میزان تاثیر بک لینک بر سئو سایت
    میزان تاثیر بک لینک بر سئو سایت

    بک لینک در سئو چه تاثیری بر روی سایت می گذارد؟ بک لینک در سئو تاثیر بی شماری دارد، در مفهوم کلی بک‌ لینک یک لینک خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر است. هرچه بک‌ لینک بیشتری به سایت شما جاری باشد، سایت شما بهتر خواهد بود. در حقیقت بک‌ لینک لینک‌ هایی هستند که […]

    تیر ۲۰, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  2. (On-page-seo) سئو داخلی سایت چیست
    (On-page-seo) سئو داخلی سایت چیست

    به همه عامل های موثر که در خود وب سایت شما بستگی دارد سئو داخلی سایت یا همان On-Page SEO گویند . میتوان به پیاده سازی فنی و کیفیت کدنویسی سایت و ساختار و نما ، هنر تولید محتوای مناسب و طراحی کاربر سایت اشاره کرد  .On-Page SEO  در مرتبه اول کلمات کلیدی و کیفیت […]

    بیشتر بخوانید

  3. اتوماتیک سازی شبکه های اجتماعی
    اتوماتیک سازی شبکه های اجتماعی

    به دلیل اینکه تقریبا تمامی  شبکه های اجتماعی رایگان بوده و به راحتی در دسترس بودن تمامی اقشار جامعه است پتانسیل بسیار بالایی برای معرفی محصولات و جذب مخاطب و مشتری جدید دارد که همین مسئله باعث شده استفاده از شبکه های اجتماعی در بازاریابی اینترنتی پر طرفدار باشد. استفاده از شبکه های اجتماعی از […]

    آذر ۲۸, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  4. ابزارهایی برای بهبود بازاریابی محتوا
    ابزارهایی برای بهبود بازاریابی محتوا

    بازاریابی محتوا شیوه ای برای ایجاد، بهینه سازی و توزیع مطالب ارزشمند است. در واقع بازاریابی محتوا روشی در بهینه سازی وبسایت محسوب می شود. با کمک بازاریابی محتوا می توانید علاوه بر حفظ مشتریان قبلی، مشتریان جدیدی را هم جذب کنید. با تولید مطالب ارزشمند و کاربردی می توانید کاربران را به وبسایت خود هدایت کنید. […]

    آذر ۲۶, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  5. سئو محلی چیست؟
    سئو محلی چیست؟

    سئوی محلی به منظور بهینه سازی وبسایت برای افزایش رتبه، در نتایج محلی و وابسته به منطقه جغرافیایی کاربران انجام می‎گیرد. در صورتی که کسب و کار و تجارت در مکان جغرافیایی خاصی انجام ‎شود، علاوه بر کارهایی که برای سئو   سایت نیاز است، سئوی محلی نیز ضرورت پیدا می‌کند. مدیران وب سایت‎ها‎ می‎توانند با اعلام […]

    آذر ۲۱, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  6. تفاوت لینک فالو و نوفالو
    تفاوت لینک فالو و نوفالو

    یکی از فاکتورهای رتبه بندی صفحات در گوگل شاخص تعداد صفحاتی است که به یک صفحه خاص لینک داده اند. یعنی هر چه سایت های بیشتر به یک صفحه لینک بدهند گوگل به آن صفحه رتبه بهتری را می دهد. گوگل این امتیاز در شاخصی به نام PAGE RANK ذخیره می کند. در واقع گوگل از […]

    آذر ۱۹, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  7. تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی
    تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

    این روزها با رشد روز افزون فروشگاه‌های اینترنتی، داشتن استراتژی بازاریابی محتوا بسیار مهم و حیاتی است. در سال های اخیر اعتماد مردم به فروشگاه‌های اینترنتی افزایش یافته است. دیجی کالا اولین فروشگاه اینترنتی است که در سال ۸۴ کار خود را آغاز کرد و تبدیل به موفق ترین ها در این حوزه شد. برای ایجاد یک […]

    آبان ۲۷, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  8. دامنه را بخریم یا ثبت کنیم؟
    دامنه را بخریم یا ثبت کنیم؟

    در این مقاله می خواهیم توصیه هایی برای شرکت هایی که در ابتدای راه اندازی یک سایت اینترنتی هستند و می خواهند بدانند که برای راه انداختن یک وب سایت جدید چه باید بکنند داشته باشیم و به سوالاتی از این قبیل پاسخ دهیم : آیا باید به سراغ شرکت های ثبت دامنه برویم و […]

    آبان ۲۵, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  9. آنالیز بک لینک رقبا
    آنالیز بک لینک رقبا

    یکی از فاکتورهای آنالیز سئو  وبسایت ها آنالیز بک لینک رقبا می باشد. برای اینکه بتوانید در دنیای دیجیتال باقی بمانید باید فعالیت رقبا را زیر نظر گرفته و فعالیت هایی که انجام می دهند را تحلیل کنید. در صورتی که شما بدانید که رقبایتان از چه سایت‌هایی لینک گرفته‌اند و بک لینک های خوب آنها […]

    آبان ۲۳, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  10. ساخت وبسایتم را به شرکت طراحی سایت بسپارم یا فریلنسرهای طراح سایت؟
    ساخت وبسایتم را به شرکت طراحی سایت بسپارم یا فریلنسرهای طراح سایت؟

    زمانی که می خواهید سایتی برای خود و یا کسب و کارتان راه اندازی کنید حتما این سوال ذهنتان را مشغول کرده که کجا می توانید یک طراح خوب پیدا کنید؟ آیا باید سراغ شرکت های طراحی سایت بروید و یا از فریلنسرها یا همان آزادکارها کمک بگیرید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت هر […]

    آبان ۱۵, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید