1. SEM چیست یابازاریابی موتورهای جستجو چیست؟
    SEM چیست یابازاریابی موتورهای جستجو چیست؟

      SEM (Search Engine Marketing)چیست؟     بازاریابی موتورهای جستجو یا بهینه سازی سایت گفته میشود ، کارهای  که بر روی سایت اجرا می شود که باعث بالا رفتن فروش  و فعالیت آنلاین در سایت  به قصد تشکیل  تبلیغات و دیده شدن سریع موتورهای جستجو می باشد ، SEM موتورهای جستجو روشی برای  ایجاد ترافیک […]

    مهر ۳, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  2. الگوریتم رنک برین (RankBrain)چیست؟
    الگوریتم رنک برین (RankBrain)چیست؟

    رنگ برین  جزئی  از الگوریتم هسته گوگل می باشد که یک  نوع برنامه هوش مصنوعی است که گوگل از این  سیستم هوشمند برای  کمک به  مرتب سازی نتایججستجو و پردازش درخواست های جستجوی گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. رنک برین طریق گوگل و بلومبرگ مورد تایید قرار گرفت. این الگوریتم  معنای عبارات و واژه‌ها را […]

    مهر ۲, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  3. پیج رنک (Page rank) گوگل چیست؟
    پیج رنک (Page rank) گوگل چیست؟

    سیستمی برای رتبه بندی صفحات وب که توسط بنیانگذاران لری پیج و سرگیی برین در دانشگاه استنفورد توسعه یافته اند.امتیازی که گوگل برای هر کدام از صفحات وب اهمیت قائل است.و در حالی که ما ده ها مهندس داریم که برای بهبود هر جنبه از گوگل کار می کنند ، (Page rank) همچنان در بسیاری […]

    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  4. اندروید استودیو Android Studio واکلیپس Eclipse چیست؟
    اندروید استودیو Android Studio واکلیپس Eclipse چیست؟

      اندروید استودیو Android Studio چیست؟     محیط برنامه نویسی اندروید استودیو در شانزدهم ماه می سال ۲۰۱۳ در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل برای ایجاد برنامه های اندرویدی شناسایی شد.این نرم افزار حرفه ای ترین وسیله برای طراحی وعیب یابی اپلیکیشن ها عرضه شده است که آن را در اختیار برنامه نویس ها […]

    شهریور ۴, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  5. فرق بین وبلاگ و وب سایت چیست؟
    فرق بین وبلاگ و وب سایت چیست؟

    وبلاگ چیست؟ وبلاگ يک صفحه وب و با قابليت دستيابی عموم کاربران به آن است .وبلاگ برای وب سایت ها تشکیل می شود که  نوعی وب‌ سایت است که  صفحه آن رایگان وغیر پولی می باشد. یعنی شما می توانید صفحه ای را طراحی کنید و مطالبتان را درآن قرار دهید و نیازی نیست برای […]

    تیر ۲۰, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  6. (Off-page-seo) یا سئو خارجی چیست
    (Off-page-seo) یا سئو خارجی چیست

    سئو خارجی یا  off page seo به تمامی کارها و شیوه های سئو که در بیرون از وب سایت به جهت پیشرفت و افزایش اعتبار رتبه سایت که در برآیندهای موتورجستجوی گوگل اعمال می کنید را سئو خارجی گویند. عوامل موثر  off page seoحاوی افزایش محبوبیت، پیوستگی اطمینان و توانایی وب سایت است. این کار […]

    بیشتر بخوانید

  7. اهمیت تعداد فالورها در شبکه های اجتماعی
    اهمیت تعداد فالورها در شبکه های اجتماعی

    همه ما دوست داریم تعداد زیادی از فالورها را داشته باشیم اما این عدد زمانی مهم و ارزشمند خواهد بود که افراد درستی شروع به فالوو کردنتان کنند. تعداد فالورهایی که در رسانه های اجتماعی دارید می تواند مهم باشد. اگر فردی شما را دنبال نکند نمی توانید محصول خود را بفروشید یا از آن ها […]

    دی ۶, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  8. تأثیر RSS در سئو سایت
    تأثیر RSS در سئو سایت

    RSS چیست ؟ RSS مخفف عبارت (Really Simple Syndication) است و به شما امکان میدهد تا از آخرین خبرها و عناوین سایت و یا وبلاگ های مورد علاقه خود با خبر باشید، بدون آنکه نیازی داشته باشید به آنها سر بزنید. RSS نوعی از اسناد XML است که برای به اشتراک گذاشتن یا استفاده از […]

    آذر ۱۳, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  9. ده نکته مهم در ایمیل مارکتینگ
    ده نکته مهم در ایمیل مارکتینگ

    ایمیل مارکتینگ یک روش مستقیم بازاریابی است که در آن به واسطه ایمیل، اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود به مخاطبانمان ارائه می‌دهیم. در واقع با استفاده از روش ایمیل مارکتینگ می توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای و به صورت کاملا رایگان اقدام به ارسال ایمیل های انبوه به کاربران کنید و ایمیل های […]

    آذر ۴, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید

  10. نحوه تشخیص صحیح رقابت کلمات کلیدی
    نحوه تشخیص صحیح رقابت کلمات کلیدی

    کل فرایند انتخاب کلمات کلیدی مناسب، Keyword Research نامیده می شود. انتخاب کلمات کلیدی، فرایند یک باره نیست و همواره تا زمان حیات وب سایت و تجارت شما، جربان دارد. قبل از انتخاب کلمات کلیدی باید برخی باور های غلطی که درمورد سئو وجود دارد را از خود دور کنید: ۱-نباید از ابتدای کار به […]

    آذر ۲, ۱۳۹۶ بیشتر بخوانید