1. طراحی سایت حرفه ای و کسب درآمد
    طراحی سایت حرفه ای و کسب درآمد

    طراحی سایت حرفه ای و تاثیر آن بر کسب درآمد بالا مهم ترین هدف مدیران از تاسیس شرکت ها کسب موفقیت و درآمد سازی است. این مسیر سخت و طولانی، مراحل بسیاری را شامل میشود. از موثر ترین آنها میتوان از طراحی سایت نام برد که در شهرت و برند سازی نقش بسزایی دارد. اما […]

    فروردین ۷, ۱۳۹۸ بیشتر بخوانید

  2. انواع مدل درآمدی استارتاپ ها
    انواع مدل درآمدی استارتاپ ها

    ۱-پرداخت به ازای هر بار استفاده (Pay per use) با مدل پرداخت به ازای هربار استفاده، مشتری شما فقط به ازای آنچه که استفاده کرده است، به شما هزینه پرداخت می کند. این مدل اغلب در مواردی که بهای تراکنش ها کم بوده و قابلیت اتوماتیک شدن را دارند، بسیار رایج است. مدل پرداخت پس […]

    اسفند ۲۶, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  3. نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی
    نحوه نوشتن ریپورتاژ آگهی

    ریپورتاژ آگهی چیست؟ repotrage یک کلمه فرانسوی است به معنی گزارش که از کلمه ریپورت گرفته شده است. رپورتاژ در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است. درواقع رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک […]

    اسفند ۲۱, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  4. لینک سازی در شبکه های اجتماعی
    لینک سازی در شبکه های اجتماعی

    یکی از عوامل موثر در سئو سایت که جزء موارد سئو خارجی محسوب می شود بک لینک ها هستند. در صورتی که بتوانید در سایت هایی که دامین آتوریتی و پیج آتوریتی بالایی دارند لینک سازی انجام دهید به ارتقاء رتبه سایت خود در گوگل کمک زیادی کرده اید. به دلیل محبوبیت و بازدید بالایی […]

    اسفند ۱۴, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  5. اصطلاحات رایج در استارتاپ
    اصطلاحات رایج در استارتاپ

    اصطلاحات استارتاپی افرادی که با استارتاپ‌ها درگیر هستند معمولا از اصطلاحات خاصی برای بیان مقاصد خود استفاده می‌کنند. در ادامه به معرفی چند نمونه از این اصطلاحات می‌پردازیم. بنیان‌گذار استارتاپ (Founder) به شخصی که استارتاپ را راه‌اندازی و تمام مراحل آن را انجام می دهد بنیان‌گذار گفته می‌شود. این شخص هم در نقش تولید کننده […]

    اسفند ۱۱, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  6. چگونه مشتریان را وفادار کنیم؟
    چگونه مشتریان را وفادار کنیم؟

    یکی از عواملی که مردم به آن اهمیت می دهند و اقبال بیشتری برای خرید نشان می‌دهند برند کالاست. در حقیقت برند اعتماد مردم است و اگر شرکتی بخواهد موفق شود، باید رابطه‌ای پایدار از نظر کیفیت و برند شناخته شده داشته باشد. زمانی که کالا کیفیت لازم را داشته باشد برند شده و مردم […]

    اسفند ۷, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  7. ۱۰ مرحله برای ایجاد استارت آپ
    ۱۰ مرحله برای ایجاد استارت آپ

    گام های اساسی برای راه اندازی استارتاپ هر کسب و کاری که مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد لزوما استارت آپ نیست. با این وجود کلیه استارت آپ ها به نوعی از موبایل،‌ وب، اینترنت و تکنولوژی استفاده می کنند. طبق تعریف استیو بلنک، پروفسور دانشگاه استنفورد، استارتاپ یک سازمان است که برای پیدا […]

    بهمن ۳۰, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  8. بوم مدل کسب و کار چیست؟
    بوم مدل کسب و کار چیست؟

    الگوهایی مختلفی برای طراحی و ترسیم و بیان مدل کسب و کار وجود دارد، اما بوم مدل کسب و کار رایج‌ترین و شناخته‌شده‌ترین الگو است. ساده و کاربردی بودن این ابزار باعث شده که بیشتر از هر شیوه‌ی دیگری در ترسیم و تحلیل مدل کسب و کار به کار گرفته شود. بوم مدل کسب و […]

    بهمن ۲۹, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  9. تله مارکتینگ ، هنر فراموش شده بازاریابی مستقیم
    تله مارکتینگ ، هنر فراموش شده بازاریابی مستقیم

    تله مارکتینگ چیست؟ بازاریابی تلفنی یا تله مارکتینگ (Telemarketing) تاریخچه‌ای حدود یک قرن دارد. بازاریابی تلفنی یکی از شیوه های بازاریابی مستقیم است. در بازاریابی تلفنی با مشتری بالقوه یا کسانی که ممکن است مشتری بالقوه باشند تماس گرفته می‌شود و از طریق تلفن تلاش می کنیم آن‌ها را به خرید یا استفاده از محصولات یک […]

    بهمن ۲۳, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید

  10. معرفی انواع استارتاپ ها
    معرفی انواع استارتاپ ها

    از ویژگی های اصلی استارتاپ ها می توان به استفاده از تکنولوژی و فضای اینترنت و ریسک پذیری بالای و عدم تضمین برای موفقیت راه حل ارایه شده اشاره کرد. عمر استارتاپ ها بطور میانگین تقریبا سه سال است و این شرکت های نوپا پس از سه سال دیگر به عنوان یک استارت آپ شناخته نمی‌شوند. […]

    بهمن ۲۱, ۱۳۹۷ بیشتر بخوانید